Image default
Hírek Kiemelt

Bíróság mondta ki, hogy hazudott a kormánypárti újság Bana Tiborról

Valótlanságot állított a szentgotthárdi országgyűlési képviselőről a Magyar Idők, helyreigazításra kötelezték érte a lapot.

Az egykori Magyar Idők, azóta Magyar Nemzet névre hallgató kormányközeli lap egyik cikkében azt állították Bana Tiborról, a Jobbik szentgotthárdi országgyűlési képviselőjéről, hogy még decemberben az ő vezetésével inzultálták kormányellenes tüntetők az Echo Televízió egyik munkatársát.

Bana Tibor ezt tagadta és az eset kapcsán bírósághoz fordult, a Fővárosi Törvényszék első fokon pedig a szentgotthárdi politikusnak adott igazat, ezért a kormányközeli lapot helyreigazításra közelezték – erről maga Bana számolt be Facebook oldalán:

https://www.facebook.com/banatibor/posts/2218507631503894

Ajánlott cikkek

A DK plakátjait is megrongálták, ők is a Fideszre gyanakodnak

Szalai Szabolcs

Továbbra is V. Németh Zsolt képviseli a térséget az Országgyűlésben

9970.hu

Több jelöltet is elutasított a helyi választási bizottság

9970.hu